двоіться в очах

Есть ответ
Пол: женский. Возраст: 24 года. Доброго дня. Цікавить таке питання турбує постійно тахікардія(допомагає при цьому гідазепам),постійний біль голови, нудота, але останнім часом почало двоітися в очах. Не можу сформуватися на предмет, що знаходиться дальше (приблизно 2 метри. І більше),хоч зір відмінний, потрібно закрити одне око, щоб щось побачити чи прочитати. Сколіоз 3 ст., варикоз 2 ст.,пролапс мітрального клапана, серцева недостатність 1ст.з потовщенням стулок клапана серця, всд по змінному типу, В 2010 році перенесена закрита чмт зі струсом мозку. Кратал, анаприлін, гідазепам.

Ответы врачей

Водопьянов Владимир Анатольевич

Водопьянов Владимир Анатольевич

Доброго дня, Вам потрібна термінова допомога, якщо будете продовжувати вживати гідазепам і надалі, то потім вам нічого не допоможе. для того що би вам допомогти, треба більш систематизовані скарги, деталізований анамнез хвороби(коли, при яких обставинах,та як розвивались скарги) у текстовому форматі и всі інструментальні та фізікальни данні с розгорнутими заключеннями від лікарів. що маєте.