слабка ерекція

Есть ответ
Пол: мужской. Возраст: 25 лет. був невдалий досвід з дівчиною. тепер в момент сексуальної близкості, хвилююся, ерекція зникає, нічого не виходить. порадьте щось, будь ласка. також хотів уточнити з приводу 'віагра софт' - чи не шкідливий це препарат, і чи можна його прийняти декілька разів для повернення впевненості? наперед дякую за допомогу!

Ответы врачей

Щербакова Ирина Сергеевна

Щербакова Ирина Сергеевна

Скорее всего у Вас развился так называемый Синдром тревожного ожидания сексуальной неудачи. Это психологическая проблема и лечить ее нужно у сексолога или психотерапевта. А вот прием препаратов для улучшения эрекции я бы не рекомендовала, поскольку проблему они не решат, а психологическую зависимость вызвать могут.

Лысенко Николай Николаевич

Лысенко Николай Николаевич

Схоже що у Вас психогенна еректильна дисфункція. Препарат має низку побічних ефектів (див інструкцію), але для повернення впевненості декілька разів можна прийняти. При неналежному ефекті треба звернутися до лікаря.

ВХОД или регистрация

Забыли пароль?

Войти с помощью:

Вход или РЕГИСТРАЦИЯ

Нажимая «Зарегистрироваться»
вы соглашаетесь с правилами пользования

Войти с помощью:

Назад