Даша | 2019-09-30 12:07:07
Не можу набрать вес
Мне 17 мій пост 175 а вес 52 і я не можу набрать вес скажіть будь ласка що мені робити щоб набрати вагу
Ответы врачей 2
Скачко Борис Глебович
диетолог, терапевт
Щоб набрати вагу потрібно під ваш спосіб життя розробляти індивідуальну програму харчування. А також зробити збори лікарських рослин для покращення роботи травної системи та печінки.
Валерия Бурау, консультант likar.info
Главврач, Общие вопросы
Здравствуйте, какой образ жизни вы ведете? Какой режим питания?