Здравствуйте. Ребенку месяц назад провели операцию

Есть ответ
Здравствуйте. Ребенку месяц назад провели операцию. Острый гангренозно-перфоративный аппендицит. Тазовый перитонит. Несколько раз на день девочку подташнивает. Что это может быть? Температура в норме.Принимает Диакарб и Аспаркам, Бифи-форм, Витрум.Спасибо.

Ответы врачей

Рыженко Александр Васильевич

Рыженко Александр Васильевич

Добрий вечір. Перш за все серед причин нудоти треба виключити реакцію на прийом ліків (із Вашого листа - Діакарб, Аспаркам, БІфі-форм, Вітрум), що буває не так вже і рідко. По-друге, симптоми можуть бути відлунням самої операції. Судячи із діагнозу стан дитини був важкий і в післяопераційному стані можуть бути функціональні порушення шлунково-кишкового тракту, або загострення хронічних хвороб травлення. Якщо нудота, не супроводжується больовим симптомом, то думати про злукову хворобу не варто. Можливо, необхідно проконсультуватись у гастроентеролога. Особисто я призначив би мабуть прокінетики, ферментні препарати, холеретики, спазмолітики, але не бачивши паціента щось конкретне рекомендувати не можу. Видужуйте!