Доброго дня! Не знаю чи я точно по адресу звернулася, та все ж

Есть ответ
Доброго дня! Не знаю чи я точно по адресу звернулася, та все ж...Моїй доньці, 3,5міс.. Дитина на шт. годуванні, майже зразу були проблеми з підбором суміші, помінявши з Хіпп, на Ністожен, бо виникала висипка на тілі і личку, зараз їсть Нутрілон гіпо алергенний. Сказали дисбактеріоз пішов від зміни харчування. Після 3дн. прийому яблучного соку знову пішла висипка, поставили діагноз атопічний дерматит та функціональне порушення травлення. Призначили Креон в чередуванні з Біфіформом, каплі Зодак і місцево Кутівейт. Та на другий день після прийому цього комплексу, дитина стала дуже неспокійна, без причини плаче, важко засинає. Хоча до того дитина досить спокійна була, у ночі 10-11 год. спала без перерви на годування. Що могло спричинити такий різкий неспокій малюка? Дякую.

Ответы врачей

Бачинская Елена Юрьевна

Бачинская Елена Юрьевна

Я использую BIODERMA ATODERM POzn-на пораженные участки кожи.

Бачинская Елена Юрьевна

Бачинская Елена Юрьевна

Я не педиатр.но мне кажется в таком возрасте такой диагноз как атопический дерматит не звучит. А Зодак это Задитен, препарат как и супрастин первого поколения, из современных препаратов разрешен к использованию с 6 масяцев Эриус-у него практически нет никаких побочных действий.Постарайтесь найти средства по уходу за кожей они чудесные.

Бачинская Елена Юрьевна

Бачинская Елена Юрьевна

Думаю вам необходимо обратиться к педиатру для уточнения причины недомогания. Рекомендую поменять средства по уходу за кожей