дискомфорт (свирбіж) статевих органів.

Есть ответ
Доброго дня! у мене така проблема: 6-7 місяців назад в мене виник свирбіж "на губах" статевого органу, який тривав 1 місяць, і коли я звернулася до лікаря - він мені приписав "рекутан" - сприцювання, мератин-комбі свічки і мірамістин мазь, тоді свирбіж зник. 22 серпня в мене почалась менструація, а мала початись 20 серпня, і цих три дні (20-21-22) я носила одну і туж саму прокладкуі не змінювала, а десь пару днів перед менструацією в нас з чоловіком був статевий акт без презирватива, а після місячних в мене знов зявився той свирбіж, який був 6-7 місяців назад. І я незнаю від чого він виник чи від того, що я носила прокладку і не змінювала її, чи від статевого контакту з чоловіком без презирватива??? і що робити, щоб той свирбіж зник???

Ответы врачей

Палыга Игорь Евгеньевич

Палыга Игорь Евгеньевич

Доброго дня! У Вас скоріше за усе молочниця, яка загострюється в період місячних. Можете спринцюватися рекутаном (або настоєм ромашки), на зовнішні статеві органи наносити клотримазоловий крем, місцево ставити клотримазолові свічі. Внутрішньо візьміть препарат флуконазолу 150, потім приймайте флуконазол в перший день місячних протягом 3 менструальних циклів.